Uit uw eerste post maak ik op dat die persoon van de garage de verkoper is, een gewone werknemer dus.
En die faktuur, is dat een gedrukte faktuur van de garage of gewoon een getypte brief?
Werd de verkoop gesloten in de garage zelf, en tijdens de normale werkuren van die verkoper/partikulier, of bij die partikulier thuis??
Volgens mij zit hier geen reukje aan, maar een fameuze stank.
Die factuur is een gewone getypte brief,dus geen logo van garage of zo;gewoon langs boven in drukletters factuur

,kerel had er trouwens een hele pak van liggen....
Verkoop werd gesloten bij persoon thuis....
Heb dus de verkoper vrijdag gecontacteerd met de probs,en hij ging mij terugbeln,en je raadt het al,niks meer van gehoord.Dan maar zelf gebeld,gesmst,voicemail,gemaild,...maar geen reactie meer!
Dan maar deze middag nog es gemaild,maar nu naar de garage zelf en de verkoper. Met al mn problemen en zo,en ook dat de verkoop niet volgens de letter van de wet is gebeurd en ook ivm de fiscus

En rara,een halfuur later ging mn telefoon en het was de verkoper!!Ik zie dat je gebeld hebt,maar mijn gsm zat in mijn jas ,en mijn jas ben ik vergeten op restaurant vrijdagavond?Zoadoende het hele weekend niet bereikbaar geweesst!Hm toevallig.... We gaan kijkn voor een oplossing heeft ie mij beloofd!Ben es benieuwd....