Ik heb een belofte gedaan aan mijn dochter toen ze net geboren was en ik haar in mijn handen had... 'ik zal er altijd voor haar zijn en haar altijd proberen te beschermen,.. '.
ik denk dat menig papa of mama die belofte doen. Is trouwens de natuur. Maar die natuur wordt tegengewerkt door magistratuur. Op dat vlak maak ik me geen zorgen...uiteindelijk haalt de natuur wel de bovenhand...always.
(maar hoever gaat de schade/chaos eerst komen???) Het is vooral hoe je die belofte invult.
..Het gaat ook om een initiatief van de moeder, niet de rechtbank....
Er worden allerlei dingen gedaan met kinderen, allerlei situaties waar kinderen aan blootgesteld worden, enkel en alleen in het kader van een strijd om de zorg van het kind.

terwijl dat eigenlijk in de eerste plaats al niet nodig is.
Maar er ontstaat een "markt" van "parasieten" die hier uiteraard voordeel in hebben
Het is de taak van de overheid om dit preventief te voorkomen. maar behoren zij ook tot de parasieten????
Zelf zal ik mijn uiterste best doen om mijn dochter af te schermen van dit soort praktijken,... rechtzaak of niet.
spijtig dat je voor een groot stuk afhankelijk bent van die "rechtzaak" om dat met zekerheid te kunnen uitvoeren.
Draai of keer het....je ex heeft een oorlog opgestart en ze zal ALLE middelen inzetten die ze kan gebruiken, dat toont ook bovenstaande...maar... Justitie heeft haar
het sterkste wapen in handen GEGEVEN:...een VONNIS met TIJD voor je dochter. En net daardoor gaat ze het kind gebruiken... mocht Justitie dat "wapen" neutraliseren...hoeft of kan ze het niet inzetten.....en DAT zou juist wat de bescherming van het kind moeten zijn....