???????????????? pas als de koffer gesloten is. Portieren moeten ook dicht. Dan pas vertrekken, niet eerder; kan gevaarlijk zijn. Als er iemand voor de auto staat : wachten tot die persoon weg is.wanneer mag ik vertrekken op de openbare weg na stilgestaan te heben (laden of lossen?
En wachten op groen licht van de controletoren alvorens op te stijgen.???????????????? pas als de koffer gesloten is. Portieren moeten ook dicht. Dan pas vertrekken, niet eerder; kan gevaarlijk zijn. Als er iemand voor de auto staat : wachten tot die persoon weg is.wanneer mag ik vertrekken op de openbare weg na stilgestaan te heben (laden of lossen?
Ik vermoed dat TS dit bedoelt : http://www.juridischforum.be/forum/view ... hp?t=33332Maar ik vermoed dat de TS waarschijnlijk iets bedoelt in de richting van rustpauzes voor chauffeurs van oa vrachtwagens.
Jazeker. Dat gebeurde met de eerste testen van "raketvliegtuigen". Ze werden aan een Jumbo gekoppeld, naar grote hoogte gebracht, en vertrokken dan vanuit een beweging van meer dan 1 000 km/u. Hoe het zat met de voorrangsregeling daarboven weet ik ik niet. Er zijn daar ook geen verkeerslichten of opritten. (weet ik van goede bron) ."vertrekken na stilstand" Verwarrend....kan men ook vertrekken vanuit beweging???????
Maar ten opzichte van de Jumbo stonden die raketvliegtuigen toch stil? En staat een geparkeerde auto wel in stilstand? Hij beweegt immers toch samen met de aarde rond de zon? Bestaat "stilstand" wel? En als er geen "stilstand" bestaat dan is alles beweging (en kan men dus niet uit stilstand vertrekken).Jazeker. Dat gebeurde met de eerste testen van "raketvliegtuigen". Ze werden aan een Jumbo gekoppeld, naar grote hoogte gebracht, en vertrokken dan vanuit een beweging van meer dan 1 000 km/u. Hoe het zat met de voorrangsregeling daarboven weet ik ik niet. Er zijn daar ook geen verkeerslichten of opritten. (weet ik van goede bron) ."vertrekken na stilstand" Verwarrend....kan men ook vertrekken vanuit beweging???????