Omdat er een hennepplantage in mijn woning aanwezig was 2 jaar geleden zet de vrederechter mij uit mijn woning.
ten eerste zolang men niet veroordeeld is, is men onschuldig. Ik ben daar (nog) niet voor veroordeeld dus er is geen vonnis die mij veroordeeld voor een hennepplantage. En dus is er geen enkele reden om mij uit mijn huis te zetten. Daarbij is dit dit correctionele materie.
ten tweede, er is een brief van de procureur des konings die bevestigd dat er een hennepplantage in mijn woning was, wat niet mag.
Het onderzoek is geheim dus een procureur mag helermaal geen informatie geven aan de tegenpartij.
Er staat niet bij voorbaat dus tegen het vonnis in beroep gaan, schort de uitzetting op?
Hoe moet ik ertegen in beroep gaan?
Mijn geloof is gerechtsysteem is totaal verloren, als er al iets overschoot, ik heb nog nooit een enkele rechtszaak gewonnen, alsof de duivel ermee gemoeid is.
En als ik lees hoe vrederechter bevooroordeeld zijn, aan vriendjes vriendjes politiek doen en bevooroordeeld zijn dan denk ik dat er een groot deel van de rechters op pensioen mogen gaan.
En dat ze binnenkort overal in de vredegerechten politie zullen mogen plaatsen want dit soort van rechtsspraken doet de mens koken.