huurcontract sociale woning

gorens
Topic Starter

huurcontract sociale woning

#1 , 13 jul 2011 22:10

geachte ,

mijn naam is gorens en stel mijn vraag opnieuw in .

mijn moeder huurd sinds januari 2011 een appartement van de sociale woningmaatschapij elk zijn huis in tervuren een appartement in zaventem met een huurcontract van 2 jaar .

ondanks de ernstige problemen die zich voordoen in het appartementsblock op de fazantenlaan in zaventem kan mijn moeder hier onmogelijk blijven wonen . een appartement waar geen lift aanwezig is . inmens hoog . mijn moeder heeft problemen voor naar het 3de verdiep te moeten gaan is voor haar echt zwaar .

mijn moeder woond naast een alochtoon met 4 kinderen die de huurwet niet respecteerd .
als mijn buurman thuis is dan doet hij er alles aan zodat ons leven een echte hel is .
hij laat zijn kinderen voor overlast zorgen alsof zij met verbouwingen bezig zijn zo erg is het naast ons .

als zijn kinderen om 22 uur slapen dan speeld hij klopgeest aan de kant van onze muur .
slapen en rust in onze appartement is hier ( onmogelijk ) .

ondanks mijn aangetekende brieven naar de directie van elk zijn huis - de politie die hier eindeloos moest komen opdagen - aangetekende brieven naar minister freya vandenbosche - weet onze buurman niet van ophouden .

ik zoek een controleur die de opzettelijke pesterijen van mijn buurman kan constateren .

er zijn veel regelmenten die in mijn huurcontract staan die ik hebt ondertekend .
er sta vermeld dat mijn moeder pas na 2 jaar een nieuwe mutatie tot een andere sociale woning mag aanvragen en niet eerder !

wat kan mijn moeder doen om vroeger een mutatie te kunnen verkrijgen van elk zijn huis ?
mijn moeder wil graag zo snel mogelijk als kan naar een andere sociale woning , een beneden !

mijn moeder is bijna 70 jaar en kan dit niet meer aan .

elk zijn huis in tervuren zegt dan er niets anders vrij is wat ongeloofwaardig overkomt .
er zijn alleenstaande alochtonen die een sociale woning hebben toegewezen met 3 kamers met een tuin er aan .

waarom krijgt mijn moeder geen verdiep lager ?
waarom doe elk zijn huis in tervuren zo moeilijk ?

wat kunnen wij doen ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 14 jul 2011 14:24

Wat de overlast betreft dient uw moeder of u aangifte te doen bij de politie zodat een dossier kan opgebouwd worden voor de woningmaatschappij en de vrederechter.
Heeft uw moeder vb een attest dokter inzake trapgebruik??

gorens
Topic Starter

#3 , 14 jul 2011 15:18

dat is nu net het grootste probleem .

in 5 maand tijd dat wij hier wonen hebben wij in totaal 10 maal de politie moeten oproepen zodat de politie de overlast en pesterijen te kan constateren .
als mijn buurman de politie uit zijn raam ziet dan doe hij normaal en hou hij zich voor een al nietswetende onschuldige .
de sociale woningmaatschapij elk zijn zijn in tervuren weet hier alles van maar wil niet tussen beide komen .
het vrede gerecht in zaventem laat ons weten dat wij tot de buurman een verzoening moeten komen !
wie ga er nu een verzoening aan met een gestoorde buurman ?

wij weten echter geen raad .
hoe kunnen ik nu aantonen dat mijn buurman met een pathologish ziekelijk gedrag ons treiterd ?
u kan u niet inbeelden wat gevolgen daar aan zijn .

op de manier hoe mijn buurman tewerk ga kan hij ons vermoorden .
dit is wat wij dag na dag moeten aanhoren....

hij slaat met iets hard tegen raamleuning . hetzelfde geluid alsof jij met u rig tegen de u kamerdeur leund en er met een hamer naast u oor een slag tegen geeft . dat geluid horen wij als die thuis is . je kan duidelijk horen dat dit opzettelijk is . vroeger was zaventem een mooie gemeente en nu trekken de meeste zaventemenaars hier weg .

de vraag is wat kunnen wij doen ?

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 25 jul 2011 20:25

Antwoord is reeds gegeven ...... politie verwittigen om ' achter de hoek' te parkeren of in 'burger' te komen....
Ga eens praten met de teamcommissaris van uw wijk

Terug naar “Huren”