geachte ,
mijn naam is gorens en stel mijn vraag opnieuw in .
mijn moeder huurd sinds januari 2011 een appartement van de sociale woningmaatschapij elk zijn huis in tervuren een appartement in zaventem met een huurcontract van 2 jaar .
ondanks de ernstige problemen die zich voordoen in het appartementsblock op de fazantenlaan in zaventem kan mijn moeder hier onmogelijk blijven wonen . een appartement waar geen lift aanwezig is . inmens hoog . mijn moeder heeft problemen voor naar het 3de verdiep te moeten gaan is voor haar echt zwaar .
mijn moeder woond naast een alochtoon met 4 kinderen die de huurwet niet respecteerd .
als mijn buurman thuis is dan doet hij er alles aan zodat ons leven een echte hel is .
hij laat zijn kinderen voor overlast zorgen alsof zij met verbouwingen bezig zijn zo erg is het naast ons .
als zijn kinderen om 22 uur slapen dan speeld hij klopgeest aan de kant van onze muur .
slapen en rust in onze appartement is hier ( onmogelijk ) .
ondanks mijn aangetekende brieven naar de directie van elk zijn huis - de politie die hier eindeloos moest komen opdagen - aangetekende brieven naar minister freya vandenbosche - weet onze buurman niet van ophouden .
ik zoek een controleur die de opzettelijke pesterijen van mijn buurman kan constateren .
er zijn veel regelmenten die in mijn huurcontract staan die ik hebt ondertekend .
er sta vermeld dat mijn moeder pas na 2 jaar een nieuwe mutatie tot een andere sociale woning mag aanvragen en niet eerder !
wat kan mijn moeder doen om vroeger een mutatie te kunnen verkrijgen van elk zijn huis ?
mijn moeder wil graag zo snel mogelijk als kan naar een andere sociale woning , een beneden !
mijn moeder is bijna 70 jaar en kan dit niet meer aan .
elk zijn huis in tervuren zegt dan er niets anders vrij is wat ongeloofwaardig overkomt .
er zijn alleenstaande alochtonen die een sociale woning hebben toegewezen met 3 kamers met een tuin er aan .
waarom krijgt mijn moeder geen verdiep lager ?
waarom doe elk zijn huis in tervuren zo moeilijk ?
wat kunnen wij doen ?