Beste allemaal,
Waar ik nu nood aan heb is duidelijkheid gebaseerd op wetgeving zodat ik een afweging kan maken of en eventueel welke stappen ik verder moet/kan zetten.
Hetgeen Kristien 100 aangaf (Ik denk dat het wetboek zegt dat je niet meer moet betalen als je kind een studie heeft afgerond waarmee ze op de arbeidsmarkt kan beginnen.) hebben we ook gevonden, maar kan je me ook zeggen om welk artikel het hier gaat?
Verder vind ik het jammer dat je (ver)oordeelt zonder mijn situatie te kennen. Het is duidelijk dat je nog nooit eerder van ouderverstoting of Parental Alienation Syndrome gehoord hebt (
http://www.ouderverstoting.nl" onclick="window.open(this.href);return false;). Het ware beter dat je je vooraf documenteerde vooraleer je je zo kwetsend over iemand uitlaat, en waarvan je totaal niet kan inschatten wat die persoon doormaakt. Besef je wel hoeveel pijn jouw achteloos en van elke empathie verstoken woorden me doen?
Groeten,
Herwig
P.S.
Wie kan me zeggen wat momenteel het meeste kans maakt op een job: een bachelor sociaal-agogisch werk of een master pedagogie?