Hoi,
ik zit met een probleempje;
Een maand of 4 geleden heb ik mijn X postpaid overgezet naar een prepaid. Dit, omdat volgens de verkoper in de Xshop er dan geen aangetekende brief gestuurd hoefde te worden om het abonnement op te zeggen.
Doordat mijn prepaid meteen inging, kon ik mijn online-rekeningen niet meer zien, waardoor ik helemaal ben vergeten om te laatste 2 rekeningen van mijn postpaid te betalen.
Aan het begin van de paasvakantie heb ik toen een brief van X ontvangen, waarin stond dat ik mijn rekening binnen 15 dagen moest betalen. Logisch natuurlijk, alleen zijn de meeste studenten, ik ook, tijdens de paasvakantie niet op kot (waar de brief naartoe was gestuurd.)
Na de paasvakantie kwam ik op kot, en heb ik alsnog mijn rekening betaald, niet wetende dat BASE al een incassobureau had ingeschakeld.
Een aantal dagen later kreeg ik een brief van het incassobureau, met de mededeling dat de rekening van BASE betaald moest worden, inclusief 60 euro 'verwijlinteresten'. Vervolgens heb ik contact opgenomen met X (telefonisch) en er werd mij verteld dat mijn betaling bij hun binnen was gekomen en dat het verder 'opgelost' zou worden door hun. Ik heb ook met het incassobureau gebeld en zij vertelden mij dat ik een bewijsje moest sturen dat ik de rekening al had betaald. Dit heb ik ook gedaan.
Ik ging ervan uit dat alles nu was geregeld, maar nu heb ik een maand later weer een brief binnen gekregen van het incassobureau, dat mijn rekening wel is betaald, maar dat ze die 60 euro nog willen hebben. En als dat niet gebeurt, dat ze dan adviseren aan BASE om het via een gerechtelijke procedure te krijgen.
Wat zouden jullie nu doen?