Nu misschien terug on-topic?

Heu... Is het niet voldoende van een melding te maken bij de betrokken diensten met de nodige "bewijzen" (als foto's op facebook dan al bewijs zijn), en de instanties dan hun werk te laten doen? Waarom zou dit de TS een cent kosten?Waarom zou je zelf dure en energierovende procedures opstarten,
Daar zou ik toch niet zo zeker van zijn !Trouwens, de adviserend geneesheer gaat iemand niet aan het werk sturen als die zware termen van de behandelend arts te lezen krijgt.
Wie heeft dit gezegd? Het is niet omdat je iets meld, dat je zelf conclusies hoeft te trekken. Zoals ik mijn post zei: het is aan de betrokken instanties om met de melding te doen wat ze goed achten.en u kan bepalen door iemands facebook pagina te bekijken of ze al dan niet liegen over hun depressie?
Ik denk dat je verkeerdelijk reageert . Want de topicopstarter heet Loria en ik Lori .Ik hou me niet bezig met mensen te verklikken ,staat ook niet in mijn postje .Ik reageer alleen maar dat je wel degelijk van de ziekenkas gegooid kan worden ,ook al heb je wel degelijk iets !Aha, nu komt de aap uit de mouw: u kon niet op ziektekas blijven, en het "steekt" dat iemand anders wel op ziektekas kan blijven? Mensen, toch... wees eens tevreden met wat je hebt. Heb je honger? Neen? Heb je het koud? Neen? Heb je een dak boven het hoofd? Ja? Wel, dan? Je bent beter af dan 95% van de wereldbevolking.