Maar strenzke... misschien is het bij U "te netjes in huis"
Netjes, hier word elke weer 1maal gedweilt, stof afgedaan ed. Sorry, maar als de plukken haar van 2poezen en een hond bijna laat ons zeggen plusminus 5cm hoog in de hoek van de zetel ligt? Kunt u dat zien? Ik niet. De dekens dat in de zetel liggen zijn bijna even zwart als de frame van het kleur van mijn pc. In een huis moet geleefd worden, ik sta zeker niet elke dag op te ruimen en te poetsen, dan kan ik niet meer gaan werken. Maar zij zijn met BEIDE thuis, kunnen ze dan toch eens stofzuigen ofzo?
En ik besef maar al te goed dat mijn zoontje mij nodig heeft, en zal er ook altijd voor hem zijn.
Franciscus:
Ja, ik heb zwarte sneeuw gezien, en heb ipv sigaretten, gerolde sigaretten gerookt ( met blaadjes, filters om te schieten kon ik ook niet betalen) er waren foto's van mij genomen met zo een gerolde sigaret in de hand, waar ik van de sigaret trok.
Personen moeten die aan mij ex doorgespeeld hebben en hij moet daar mee naar de politie gestapt zijn.
Vraag imv met mijn PV: Ben al 2keer verhuist sinds dien en ik antwoordde niet omdat ik aan het zoeken was. Vind het het niet meteen