in de akte is voorzien dat de woning verkocht wordt door de notaris die onze echtscheiding regelt. ook de verkoopprijs is vastgelegd: 355.000€. 2 jaar geleden hebben we de woning zelf gebouwd en ik weet dus heel goed wat ik ze betaald heb:, nl. 340.000€. die extra 15.000€ is dus omdat de mensen toch steevast van de prijs proberen af te doen.
de woning staat nu ongeveer een 6-tal weken te kopen maar op dit moment zijn er nog niet veel kandidaat kopers geweest. vrouwlief werkt echter al enkele maanden niet meer en ze heeft dus dringend geld nodig en ze wil nu per se de woning verkopen via een immo kantoor. ik wil dit echter niet omdat ik geen zin heb om 10.000€ weg te geven aan zo'n kantoor en omdat ik daar bij de verkoop van mijn eerste woning veel problemen mee heb gehad (kopers hadden toegezegd, dan weer niet, immo kantoor die ons overhaalt om de prijs wat te laten zakken, weer toegezegd, weer afgezegd, weer laten overhalen,...)
Ik heb aan mijn vrouw voorgesteld dat ze langs gaat bij de notaris om extra publicatie te vragen (streekkrant, notarisblad,...) maar blijkbaar heeft ze in haar werkloze leven (

nu, kan mijn vrouw zonder mijn toestemming een immo kantoor inschakelen? of moeten we hier beide mee akkoord gaan?
extra informatie: de woning staat op alletwee onze naam en ik woon voorlopig in de woning totdat de verkoop van de woning rond is aangezien mijn vrouw dus al verschillende maanden thuis en de lening dus toch niet kan afbetalen.
hartelijk dank.