Volledig eens met de argumenten in Uw uiteenzetting, alleen gaat de TS erdoor zelf mee aansprakelijk gesteld worden.Het oorzakelijk verband: door het gebrek aan voorzichtigheid en het afstromend water te laten aanvriezen gleed de persoon in questie uit en brak haar knieschijf = schade.
Ik zou eerder gaan voor een gebrek in de zaak via art 1384, eerste lid en als dat niet zou 'pakken' via art 1383.Ik denk dat uw zaak wel kans heeft op slagen.
Schadevergoeding kan bekomen worden op grond van artikel 1382 Burgerlijk wetboek.
Fout- Schade- Oorzakelijk verband dienen aangetoond en bewezen te worden
De fout ligt er hem in dat de uitbaters van een carwash heel goed weten dat het aan het vriezen is en er veel water aan het wegstromen is op hun terrein.
Daar zij geen voorzorgen nemen kan hen een gebrek aan voorzichtigheid verweten worden.
De schade is duidelijk volgens mij. Gebroken knieschijf.
Het oorzakelijk verband: door het gebrek aan voorzichtigheid en het afstromend water te laten aanvriezen gleed de persoon in questie uit en brak haar knieschijf = schade.
Bij stevige vorst? Dat is hetzelfde als beweren dat tijdens de zomer een waterplas abnormaal is bij een carwash en dat zij verantwoordelijk zijn voor het nat worden van je lederen schoenen.Een ijsplek is toch niet normaal bij een carwash?