ze kunnen mij in die bank geen uitreksels geven
naar het schijnt hoofdkantoor ook niet
ze begrijpen me en raden me aan naar de notaris info te vragen en ga dit ook doen
weet dat in de tijd moeder en oom nog in een andere bank hebben moeten samen tekenen, denk na overlijden opa maar da's al lang geleden
zou dus willen dat de notaris opzoekingen doet en ga vragen hoeveel me dit zal kosten
ze kunnen mij in die bank geen uitreksels geven:
natuurlijk niet én dat mag het plaatselijk bankkantoor ook niet doen!
naar het schijnt hoofdkantoor ook niet:
wie heeft je dat wijs gemaakt? De "dienst netheid en orde" (poetsvrouw) van de plaatselijke bank?
ze begrijpen me en raden me aan naar de notaris info te vragen en ga dit ook doen:
info vragen is oké, maar je moet eerst een akte van bekendheid hebben en die haal je bij de notaris.
weet dat in de tijd moeder en oom nog in een andere bank hebben moeten samen tekenen, denk na overlijden opa maar da's al lang geleden
zou dus willen dat de notaris opzoekingen doet en ga vragen hoeveel me dit zal kosten:
Je notaris heeft eerst gestudeerd als advocaat. Dus hij vraagt voor dat klusje mogelijk 150 € per uur, zonder de kosten in administratie, ... Het opzoeken van één rekening kost gemiddeld 45 € voor een jaarlisting. Meestal gaat het over meerdere rekeningen en meerdere jaren.