ik heb de woonst niet verlaten hy heeft mij buitengezet ik was op bezoek op 29 mei bij mijn mama in limburg, en zou 30 mei gwn terug gaan naar huis er was toen helemaal niks aan de hand gezien de verre afstand bleef ik er slapen .en we zijn via sms de nacht van zaterdag op zondag in ruzie gekomen en toen zei hy dat ik niet meer naar huis mocht, ik ging wel naar huis en daar aangekomen had hy de sloten verandert de politie kwam erbij en ik ben moeten vertrekken ik mocht zelfs nie meer binnen hy heeft gewoon een paar kleren moeten geven want ik had niks extra mee op bezoek naar men mama maar de 3 kibderen die wy samen hebben zyn bij mij.maar de 2 grotere kryg ik niet meer terug van mijn ex vriend .ik heb nogthans een vonnis.en op 21 oktober word het opnieuw voorkomen voor de jeugdrechter. maar totdan telt toch mijn vonnis,maar hy legt het naast hem neer en betaalt ook al 4 maanden niks meer ook al die jaren index nooit gedaan.de advocaat doet nu kortgeding.ik starecht in mijn schoenen maar niemand mag iets uitvoeren omwille van de kinderen .
Zoals u het weergeeft, had u echtgenoot geen enkele grond om u de toegang tot de echtelijke woonst te ontzeggen.
Waarom heeft de politie u die toegang niet gevrijwaard? Was er een reden om dat niet te doen?
Zolang er geen vonnis is/was diende u man in te staan voor uw onderdak, lijkt me.
Uw domiciliatie stond toch op dat adres?