Mijn man en ik hebben 8 dagen na onze trouw onze trouwringen moeten binnen doen.. Zijn ring moest verkleind worden, de mijne was al fameus beschadigd, terwijl ik geen zwaar handenarbeid heb verricht in die 8 dagen.
Na heel wat boe en ba (zijnde 15-20 minuten discussiëren of deze schade al dan niet normaal was), gingen ze de ringen opsturen naar hun atelier.
Dit was 3 weken geleden. De levertermijn werd steeds opgeschoven. Oorspronkelijk ging het een kleine week duren. Steeds 'stomme' excuses waarom het weer werd verschoven. Vandaag had ik de ringen normaal mogen gaan halen. Ik heb deze ochtend nog gebeld, en de heer aan de telefoon verzekerde me dat de ringen diezelfde namiddag gingen geleverd worden.
Amper een uur later word ik door een vrouw van de juwelier gebeld. Zij beweert dat er een overval was gepleegd een paar dagen geleden, en dat onze trouwringen dus gestolen waren.
Ik vroeg haar hoe het komt dat ik diezelfde dag nog werd verzekerd dat de ringen onderweg waren, en dat ze een uur later gestolen blijken te zijn. Hier kon ze me geen antwoord op geven.
Aan de telefoon zei de mevrouw me dat ze de ringen opnieuw gingen maken, en dat dit ongeveer 2 weken ging duren. Als geste van hun naar ons toe, moeten we niets betalen....
Nu ik terug denk, klopt dit verhaal niet 100%, en ben ik meer dan ontevreden van hun service. Ik zou graag gewoon mijn geld terug krijgen, zodat ik ergens anders de ringen kan bestellen. Is dit mogelijk denken jullie ?
Dank bij voorbaat.