Jij hebt niets te zien met postnl, enkel met de verkoper, verkoper is verantwoordelijk, dat jij u betaalde goederen krijgt.
Of postnl hun dit vergoed is een zaak tussen verkoper en postnl.
Zou direct een deel van mijn geld via Mastercard terug vragen, als ze zo snel u geld terug willen geven, is het waarschijnlijk niet de eerste maal.
Vanaf als ik kan aantonen dat ze me niet willen verder helpen of dit weigeren mag ik het verzoek indienen. Dus tot daar ben ik gelukkig al opgelucht.
Blijkbaar staan ze boven de wet, aangezien ze bleven vasthouden aan het afwachten van het postnl verdict.

Niet echt een aanrader van webshop....
door Turaki » 15 Sep 2015 19:38
Laat hen weten dat u, aangezien ze zo hard hun best doen om hun verantwoordelijkheid van zich af te schuiven, via mastercard het bedrag voor de ontbrekende harde schijf zal terugvorderen. Dat u dit zal betalen zodra ze u, binnen een redelijke termijn, toch nog de ontbrekende harde schijf toesturen. Met vriendelijke groet, uiteraard.
Dat is ook een idee. Als ze dan morgen een 'njet' geven kan ik na invorderen geld hun nog tijd geven het te leveren.
(Al heb ik liever dat ze alles terug pakken, als ik later een defect heb aan de hdd's en dit soort service te verwachten kan krijgen...)
Een wijze les voor mij, andere webshops zijn mss duurder, mar mss wel betere service... :/