Nu moet ik mijn verhaal hier toch eens kwijt want ik kan er vandaag zelfs niet door gaan werken omwille van de stress. Mijn schoonouders zijn verschrikkelijk moeilijke mensen, ze zeggen dat wij steeds de slechte mensen zijn en dat wij nooit iets goed kunnen doen. Ze zijn vaak razend op mijn kant van de familie omdat zij zogezegd meer mogen. Ik en mijn vriend hebben gedurende de hele zwangerschap steeds maar moeten aanhoren dat we niet mogen wonen waar we willen, het moest in de buurt van hun zijn. Ook moeten aanhoren dat ze rechten hebben en eisen dat ze mijn dochter zoveel keer zien etc.. Ze hebben me uit zitten schelden dat ik een buitenstaander ben, dat ik hun niet ken etc.. Sinds onze dochter 2 dagen oud is hebben mijn schoonouders NIETS meer van hun laten horen.. Ineens na 8 maanden een brief van een advocaat dat ze mijn dochter willen zien ALLEEN en op een NEUTRALE plaats. Mijn grootste angst is uitgekomen.. Mijn dochter in contact brengen met mijn schoonouders na al die pogingen die wij al hebben ondernomen.. Ik moet zeggen dat ik en mijn vriend NOOIT hebben gezegd dat ze onze dochter niet mogen zien (hebben we brieven, smssjes van en we zijn er tal van keren langs geweest maar we konden niet met hen praten). Onze advocaat gaat nu bemiddelen met die van ons.. Er zijn nog heel veel dingen gebeurd dat ze ons hebben aangedaan (geld gepikt etc) en nu moet ik als Moeder dus mijn dochter verplicht met hen in contact brengen.. Ik heb er nooit problemen mee gehad maar nu dat we worden VERPLICHT zie ik er echt tegenop. Ik heb er helemaal geen goed gevoel bij, als onze dochter kan praten beginnen ze haar sowieso te manipuleren, ookal zijn we er dan bij.. Heb gelezen dat je als ouder enkel er tegen in kan gaan indien dat de grootouders een misdrijf hebben gepleegd ofdat ze echt niet capabel zijn.. Het probleem.. Toon dat maar eens aan,,
En als moeder voel je het gewoon dat je er niet goed aan doen om je kind ermee in contact te brengen..
Nu is mijn vraag,, Kan ik er dan ECHT helemaal niets aandoen om te verhinderen dat ze ze zien?

Groetjes en alvast bedankt