Mogelijke uitspraken : klopt dit?

VaNeS
Topic Starter

Mogelijke uitspraken : klopt dit?

#1 , 26 sep 2007 15:28

Klopt het dat bij uitspraken rond bi-locatie, etc de rechter zich altijd beperkt tot
1. volledig co-ouderschap
OF
2. 1 weekend om de 14dagen
en geen tussen-oplossing overweegt?

Wij hebben nu 6 maanden de regeling van 2n+3/d per week bij papa, rest bij mij. Hij wil dat nu veranderen naar iets waar ik niet mee akkoord ga, vandaar mijn vraag.
Zou een rechter rekening houden met het feit dat deze regeling al 6 maanden zo prima loopt, ondanks dat er niks op papier staat?
Mama van Yeva sinds 30/12/05 en weg van de papa (niet getrouwd)

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roderidder
Contacteer: Website

#2 , 26 sep 2007 16:20

helaas zijn er heel wat rechters die id. maar een zeer beperkt aantal standaard formules in hun computer zitten hebben wat tot heel schijnende situaties heeft geleid.

Nochtans is het de laatste jaren net op dit vlak veel vooruitgang geboekt en heeft de "agenda/werkschema's" van de ouders fors aan belang gewonnen. Zeker als het al een tijd loopt valt te verwachten dat daar rekening mee wordt gehouden. Uiteraard onmogelijk uit te maken wat type van rechter voor je zal krijgen en met welk been deze uit zijn bed zal stappen.

RR

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”