Online casino storting

Juridisie
Topic Starter
Berichten: 2

Online casino storting

#1 , 22 jan 2015 14:37

Hallo,

Ik heb een week geleden een storting gedaan op Een online casino via mijn prepaid mastercard. Ik kreeg echt een foutmelding net na de storting.
Toen ik naar het account van mijn mastercard keek, zag ik echter dat het bedrag er wel afgegaan is. Ik heb de klantenservice van Het casino gecontacteerd, zij vroegen een bewijs van de storting. Ik heb een een screenshot van mijn master card accountverrichtingen doorgestuurd. (hier staat raar genoeg op 'insufficient funds' terwijl het bedrag wel degelijk van mijn kaart is afgegaan)
Het casino beweert nog steeds dat ze het bedrag niet ontvangen hebben. Ze raadden mij aan om mijn provider te contacteren. Dit heb ik gedaan: mijn provider heeft gezegd dat het bedrag effectief overgemaakt en gestort is, en hebben me hiervan een bewijs doorgestuurd. Dit heb ik dan doorgestuurd naar Het casino. Maar ze blijven beweren dat ze het geld niet ontvangen hebben en zeggen dat ik een bankafschrift moet sturen. Maar dit kan ik niet omdat ik geen bankafschriften krijg (gaat over een prepaid mastercard), heb ik hen ook meermaals gezegd, maar ze blijven het vragen.

Zijn er nog dingen die ik kan doen, erg frustrerend dat ze me blijven afschepen.

Alvast bedankt.

Mvg
Laatst gewijzigd door Vandebos op 22 jan 2015 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Namen verwijderd conform regels.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
giserke
Berichten: 2434

#2 , 22 jan 2015 15:27

Aangetekend schrijven met bewijs van betaling, en U geeft hen een week tijd dit in orde te brengen.

Met bedrijven als Online casino's moet je keihard zijn, want ethiek en moraliteit staat niet in hun woordenboek.

voodoodoll
Berichten: 96

#3 , 22 jan 2015 18:55

Ik weet niet bij welke bank je een prepaid Mastercard hebt maar ikzelf heb eentje bij KBC en krijg daarvan elke maand online en via brief een afschrift.

Reclame

Juridisie
Topic Starter
Berichten: 2

#4 , 22 jan 2015 19:47

Aangetekend schrijven met bewijs van betaling, en U geeft hen een week tijd dit in orde te brengen.

Met bedrijven als Online casino's moet je keihard zijn, want ethiek en moraliteit staat niet in hun woordenboek.
Aan hun klantenservice te zien, is dit inderdaad het geval.

Ik weet niet bij welke bank je een prepaid Mastercard hebt maar ikzelf heb eentje bij KBC en krijg daarvan elke maand online en via brief een afschrift.
Is een prepaid kaart van Viking Card.

Vandebos
Berichten: 16087

#5 , 22 jan 2015 20:33

Tevens met bewijzen van bank klacht neerleggen bij de kansspelcommissie. Aangezien het casino in kwestie een licentie heeft van hen om in België online casinodiensten te mogen aanbieden zijn ze gevoeliger voor argumenten van de commissie dan deze van een eenvoudige burger.

Terug naar “Consumenten Koop”