Hallo,
Ik heb een week geleden een storting gedaan op Een online casino via mijn prepaid mastercard. Ik kreeg echt een foutmelding net na de storting.
Toen ik naar het account van mijn mastercard keek, zag ik echter dat het bedrag er wel afgegaan is. Ik heb de klantenservice van Het casino gecontacteerd, zij vroegen een bewijs van de storting. Ik heb een een screenshot van mijn master card accountverrichtingen doorgestuurd. (hier staat raar genoeg op 'insufficient funds' terwijl het bedrag wel degelijk van mijn kaart is afgegaan)
Het casino beweert nog steeds dat ze het bedrag niet ontvangen hebben. Ze raadden mij aan om mijn provider te contacteren. Dit heb ik gedaan: mijn provider heeft gezegd dat het bedrag effectief overgemaakt en gestort is, en hebben me hiervan een bewijs doorgestuurd. Dit heb ik dan doorgestuurd naar Het casino. Maar ze blijven beweren dat ze het geld niet ontvangen hebben en zeggen dat ik een bankafschrift moet sturen. Maar dit kan ik niet omdat ik geen bankafschriften krijg (gaat over een prepaid mastercard), heb ik hen ook meermaals gezegd, maar ze blijven het vragen.
Zijn er nog dingen die ik kan doen, erg frustrerend dat ze me blijven afschepen.
Alvast bedankt.
Mvg