Ik probeer hier een antwoord te krijgen of toch reactie te vinden voor mijn verhaal. Ik probeer tijdens de solden steeds speelgoedartikelen te kopen tegen verlaagde prijs om de druk van "de sint" wat te verlagen op het einde van het jaar

Zo heb ik vorige week via de webshop van een grote keten een 27 tal soldenartikelen gekocht (tja, met 4 kids...). De keten had via mail hierover reclame gemaakt en ik was op tijd voor mijn pc gaan zitten. Enkele artikelen waren uit stock, de site gaf dit ook aan, je kon die items dan niet meer bestellen. Uiteindelijk was ik erg fier en tevreden met mijn aankoop, ik had voor een 500 euro aangekocht en een voordeel van 200 euro gedaan, dus ik moest een 300 euro betalen. Ik kreeg hier een bevestigingsmail van, de betaling (ook online) was ook direct afgehandeld. Een factuur werd mij 2 dagen later reeds opgestuurd van alle gevraagde en betaalde artikelen.
Krijg ik 3 dagen later een telefoontje van een medewerkster dat de helft van mijn bestelling was geschrapt wegens " technische fout". Voilà, hier stond ik dan...ik kon fluiten naar mijn voordeel, ik kan deze artikelen niet meer aan dergelijke prijzen kopen dus dat was het dan....
Als compensatie zou ik een bon van 5 euro krijgen

Krijg ik dan 7 dagen later een gedeeltelijke bestelling aan zonder boe of ba, zonder begeleidende brief of dergelijke. Bel ik naar de klantendienst en ik word gewoon afgescheept : ze hebben in hun verkoopsvoorwaarden effectief staan dat de bestelling kan worden geweigerd wegens uitputting voorraad.
Ok, denk ik dan, maar dit was geen bestelling meer, maar een aankoop. De aankoop was al geschied, of zie ik dat verkeerd?
Is het dan toch dat dit het vechten tegen de bierkaai is? Als kleine man wordt je snel uitgeschakeld...
Wat denken jullie hierover? Ik ben totaal leek in zulke dingen!