Zoals Franciscus al schreef eens met je vakbond gaan praten en dit zal de goedkoopste oplossing zijn
Heb al contact opgenomen met de vakbond en hun vragen alle loonbrieven en bankuittreksels van het jaar 2013 van alles dat die firma op mijn rekening gestort heeft! Binnen paar dagen heb ik het allemaal en ga ik ermee naar hun.. . Idd.. is de eerste en de beste/goedkoopste oplossing.. 'momenteel toch'.. .
je baas deze mag niks meer doen al het beheer is nu bij de curator en hij moet zien dat dit geregeld word.
Ik heb ook al contact met hem gehad maar hij geeft geen ENKELE reden hoe zoiets kan gebeuren en wilt er ook niets van weten en zegt dat hij vanaf nu helemaal niets meer kan doen!! Alles is in de handen van de curators zei hij.
De vakbond beschikt zelf over een advocaat waardoor er geen kosten zullen zijn.
Ik vraag me wel af dat ALS de curators beslissen die fout niet te kunnen rechtzetten en mij aan mijn lot overlaten en ik de advocaat van de vakbond moet inschakelen tegen wie ik dan een zaak moet beginnen?? Is het tegen de firma die failliet is want weet niet of dat iets voor nut heeft.. OF is het tegen de ex-baas/persoon zelf?? Of mss tegen de curators??