Wij waren gisteren opzoek naar een sauna voor zaterdag. We hadden er één gevonden voor 's morgens. Ik doe gisterenavond de reservatie en vandaag kreeg ik bericht van mijn partner dat hij ziek is dus dat we niet naar de sauna konden gaan. Ik heb direct een mail gestuurd naar de sauna, daarna heb ik ook nog gebeld voor de zekerheid. De eigenaar van de zaak wou het volledige bedrag aanrekenen aangezien ik niet binnen de 48uur geannuleerd had. Ja ik had ook helemaal niet binnen de 48uur gereserveerd. Hij wou de uren van ons terug openzetten zodat er iemand anders deze konden boeken. Als er iemand anders dit zou boeken, moest ik niets betalen, anders moest ik de volle pot betalen. Ik moest wel een mail sturen waarin ik zet dat ik het volledige bedrag zal betalen als hij niemand meer gevonden zou hebben. Dit heb ik natuurlijk niet gedaan. Kan hij mij het volledige bedrag laten betalen?
Alvast bedankt voor jullie reacties