bij deze wil ik even de situatie uitleggen mijn vriend en ik verwachten over een maandje zelf een zoontje ( ben dus nu 8maand in verwachting) maar mijn vriend heeft al een zoontje van 3.5 jaar nu in het begin kwam ik met mijn vriend zijn ex niet overeen waardoor de kleine regelmatig achter onze rug naar mijn schoonmoeder werd gebracht sinds kort heb ik ontdekt dat mijn schoonmoeder samen met mijn stiefzoontje in 1bed slapen en dat soms een nichtje van mijn vriend (10 jaar) daar ook nog is bij slaapt dus met 3 zelfs. nu ik sinds kort met mijn vriend zijn ex wel overeen kom blijkt het dus dat de kleine zowel bij haar als bij ons niet meer alleen wil slapen en zij wist mij ook te vertellen dat dit wettig niet mag van dat samen slapen. nu ben ik hier zelf al een paar keer opzoek werk over gaan doen maar kan hier niets over terug vinden of dit nu wel of niet mag.
maar ik heb een beetje bang dat binnenkort mijn zoontje en mijn stiefzoontje samen met hun bonnie in 1bedje gaan liggen waar ik persoonlijk ook niet echt voor sta te springen