#1 , 12 jun 2006 23:33
ik zit nu al 5 jaar in een echtscheiding, waarbij mijn ex mij heeft buitengezet, heb 3 jaar samen bij mijn ouders ingewoond. Nu heb ik een nieuwe vriendin leren kennen waar ik op dit moment al 2 jaar samenwoon op 800m van mijn ex. wij hebben een omgangsregeing met de kids van om het weekend en iedeer de helft van de vakanties. Vorig jaar stelde mijn zoon (10j.)voor dat hij wel meer tijd bij ons wou zijn.Later volgde mijn dochter hetzelfde. Heb dat laten geworden tot hij deze vraag bleef herhalen. Heb toen mijn advocaat ingeschakeld en deze zei dat hij een briefje hierover moest schrijven. Dit gebeurde september vorig jaar. Dit jaar is deze zaak voor de jeugdrechter gekomen en werd eerst een sociaal onderzoek gevoerd dat door mij werd aangrvraagd.Hier hebben de kinderen laten weten dat ze het wel zagen zitten om week om week bij ons en hun mama te verblijven.nu heb ik deze week brief gehad van jeugdrechter waarin staat dat dit niet mogelijk lijkt voor haar. Ik heb een fantastische nieuwe relatie, een nieuw huis gebouwd, kortom een nieuwe start genomen.ik heb maar een vraag, dat eindelijk rekening wordt gehouden met de wens van mijn kinderen en van hun papa. Als zij dit willen en ik heb hier de mogelijkheid voor. Mijn ex. woont alleen en is constant onderweg met de kinderen naar haar ouders. Ik heb een vast twee-ouderlijk gezin.zelfs bij de feestdagen laat zij het niet toe de kinderen even tot biij ons te laten komen. ik heb alles goede voor met mijn kinderen, zij zijn mijn alles.kunnen jullie mij raad geven wat ik het beste kan doen?
papa die serius mot vechten om zijn kinderen te zien