Hallo
Ik heb vandaag een horloge verkocht waarmee ik de 4tal maanden deze in mijn bezit was nooit 1 sec problemen mee heb gehad.
Deze persoon na heel lang controleren zowel met google aan zijn zijde als met zijn zaklamp van zijn gsm besluit het horloge te kopen. We kregen het horloge niet open aangezien ik niet het juiste materiaal daarvoor heb. Dit was nodig aangezien hij de binnenkant wou zien om het serienummer te kunnen zien. Nu dit ging niet en dus was dit geen probleem meer en kocht hij het horloge. Deze persoon heeft het horloge 8 uur en hij werkt niet meer. EN nu eist hij zijn geld terug en anders een fraudeklacht indienen want volgens hem wist ik dat er iets mis is met het horloge. Maar dit was niet zo misschien heeft hij hem laten vallen of gestoten... Moet ik nu mijn kapot horloge terugnemen en al zijn geld teruggeven of kan ik hier iets tegen doen ? Hij is een advocaat btw. Of is dit alles een schrikmethode om mij mijn geld te laten teruggeven?
Graag help want ben student en heb echt geen geld noch tijd tijdens mijn examens om dit alles te regelen.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet.
M