Het is mij na al die posts eigenlijk nog steeds niet duidelijk of de man nu eigenlijk wil afdwingen dat de kleine alleen maar papa zegt tegen hem, en nog minder of de man bereid zou zijn "zijn" kind mee financieel te ondersteunen.
Of bespeur ik enige vorm van jaloezie omdat de andere man de vaderrol op zich heeft genomen. Misschien weet de man wel degelijk dat zijn vrouw het ook met een ander doet, maar heeft hij er zich bij neergelegd dat dat nodig is om gewoon gelukkig te zijn met zijn vrouw? Liefde is tenslotten een zeer rekbaar begrip en blijkbaar was het wel een "cerebrale" daad?
Stel dat de man het kind is gaan aangeven als zijn kind, maar later te weten komt dat het kind niet van hem is maar van meneer X. Kan je dan meneer X op een of ander manier aanklagen om de zorg van "zijn" kind op zich te nemen, materieel of financieel?
Beste Bart ( en geachte forumbezoekers ) ,
Het wordt tijd dat ik kleur beken .
U zat er pal op , ik ben de horendrager die bijna één miljoen bef afgeperst ben voor het onderhoud van een kind dat op de wereld gebracht werd door mijn toenmalige wettelijke echtgenote maar verwekt werd door iemand anders .
Dit in het nadeel van de kinderen uit mijn tweede huwelijk .
Onorthodox aangebracht , zeker , maar heeft " le merite " gehad van merkwaardige ( ook debiele ) reacties uit te lokken
Ik blijf benieuwd en volgen , samen met lotgenoten ? , wat hier verder aan concrete informatie uit de bus zou komen .
Meer heb ik hierover niet te vertellen .
Ik zou dit kunnen , maar mijn eigen kennende ga ik dit niet doen :
1/ naarmate men ouder wordt gaat men meer en meer de confrontatie met zijn eigen aan .
Voor mij is dit de niet evidente opdracht van wat je denk te zijn versus wat je echt ben te plaatsen ...
Varkens houden zich hier niet met bezig , als was het uit louter finantiele overwegingen .
2/ Ik heb de kwalijke reputatie van eerlijk te zijn , en wanneer ik heilig overtuigd ( lees : er geen speld meer tussen te krijgen is ) niet meer te houden ben en aardig verbaal agressief uit de hoek kan komen .
Ik ga er deze respectabele site niet mee ontsieren .
Ik pak dus mijn vélo en ik doe niet meer mee .
Bedankt voor de reacties .