De ultieme discrimininatie

JohnD

#31 , 16 jan 2010 16:59

Dames zijn hier wat dit betreft bijzonder goed in om deze drang bij mij op te wekken
Ik vermoed eerlijk gezegd niet dat er een dame bij u moet aan te pas komen om die drang bij u op te wekken. "Een hond met een hoge hoed", zoals men in de Vlaamse hoofdstad pleegt te zeggen, is waarschijnlijk al voldoende bij u.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Janssens jan
Topic Starter

#32 , 16 jan 2010 17:00

allé nog eens,

Walk a mile in my shoes
just walk a mile in my shoes
Before you abuse, criticize and accuse
Ah , dag beste A...
Hoe is't met U ?

Ik heb je aan het zingen gekregen 1-0 voor Jan .
Er zijn er die niet begrijpen dat " caféproet " niet misplaatst is in een praatcafé .
Maar erger vind ik , die ook niet begrijpen dat ze hier mogen / moeten brainstormen en zich niet mogen weerhouden vanuit hun levenservaring ( al dan niet professioneel ) ernstige en intelligente reacties te plaatsen .
Vinden jullie niet ?

JohnD

#33 , 16 jan 2010 17:04

Zou het niet kunnen dat het eerder aan de personen zijn die zich met wetgeving bezighouden van wat beter na te denken voor ze een wet uitvaardigen en deze wetten desnoods bijsturen/aanpassen aan wat er in de maatschappij leeft ?
Daar kan ik je geen ongelijk in geven, maar zelfs in een praatcafe is dat Afbeelding Dus best een andere post hiervoor starten.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Reclame

Janssens jan
Topic Starter

#34 , 16 jan 2010 17:19

Zou het niet kunnen dat het eerder aan de personen zijn die zich met wetgeving bezighouden van wat beter na te denken voor ze een wet uitvaardigen en deze wetten desnoods bijsturen/aanpassen aan wat er in de maatschappij leeft ?
Daar kan ik je geen ongelijk in geven, maar zelfs in een praatcafe is dat Afbeelding Dus best een andere post hiervoor starten.
Ik blijf er voorlopig bij dat dit thema in de rubriek praatcafé thuishoort .
Het is vorm aan het nemen , de kern van de zaak ( meerdere ? moeilijk van elkaar te scheiden ?) begint langzaamaan naar boven te komen .

Verdere reactie zullen dit al dan niet bevestigen :?:

3399AAaa

#35 , 16 jan 2010 17:44

Uw citaat: "Zou het niet kunnen dat het eerder aan de personen zijn die zich met wetgeving bezighouden van wat beter na te denken voor ze een wet uitvaardigen "

Dat is pas een groot probleem in ons huidige Bëlgië...
Plus est en vous

JohnD

#36 , 16 jan 2010 17:54

Ik blijf er voorlopig bij dat dit thema in de rubriek praatcafé thuishoort .
Ja, ja wel in het praatcafe maar in een andere post.

Janssens jan
Topic Starter

#37 , 16 jan 2010 18:11

Dames zijn hier wat dit betreft bijzonder goed in om deze drang bij mij op te wekken
Ik vermoed eerlijk gezegd niet dat er een dame bij u moet aan te pas komen om die drang bij u op te wekken. "Een hond met een hoge hoed", zoals men in de Vlaamse hoofdstad pleegt te zeggen, is waarschijnlijk al voldoende bij u.
Voor mij is dit duidelijk off topic .
Het staat er nu eenmaal en ga er op reageren :
Nee hoor , geen haar van mijn weelderige haardos die ik nog steeds heb , heeft hier ooit aan gedacht .
Ik ben ervan overtuigd dat er mensen rondlopen op deze wereld waarbij zelfs de goudvis niet veilig is .
Had ... , het is het niet waard dat zelfs zijn initialen vermeld worden , dat hondje gehad ( met of zonder hoedje ) , zou hij misschien niet in het nieuws gekomen zijn door de onbeschrijfelijke onherstelbare ellende die hij veroorzaakt heeft .
"Een hond met een hoge hoed" :
een thema op zichzelf , de moeite waard ? om in het praatcafé behandeld te worden ?

Janssens jan
Topic Starter

#38 , 16 jan 2010 18:53

Verwarde discussie...blijkbaar hebben enkelen teveel gedronken in het "Praat café"....
Gezien sommige reacties krijg ik ook deze indruk .

Voor mij een koffietje , geen alcohol , alleen na 5 p.m. als ik thuis ben .

Gezondheid .
De degenerende manier waarop u praat over uw liefdesrivaal en het gebrek aan respect voor uw vriendin spreekt boekdelen!

Ik onthou " degeneratie " .

Van alle tijden , niets nieuw onder de zon ( als er edelachtbaren zijn die niet meer kunnen volgen , ik blijf ter beschikking ) .

Degeneratie dus :

Zijn de wetten dit niet in de hand aan het werken , beschermen ?

In de mate van het mogelijke binnen het thema te houden .

Beste Lex , bedankt voor uw bijdrage .

Lex

#39 , 16 jan 2010 19:29

Overspel is idd. van alle tijden...anti-conceptie evenwel NIET!
Zelfs de domste boer kan kinderen verwekken...
Zijn de wetten dit niet in de hand aan het werken,...
Zegt de wet ook niet dat ge uw 'PIETJE ENKEL en alleen tussen de labia Minora/Majora van uw (BEDROGEN) vrouwke mogen duwen’???

Ps: ge zijt nog niet van mij af! Maar dat zal voor (over?)morgen zijn!

JohnD

#40 , 16 jan 2010 20:38

Ik haak voorlopig ook af

Janssens jan
Topic Starter

#41 , 16 jan 2010 21:09

Het is mij na al die posts eigenlijk nog steeds niet duidelijk of de man nu eigenlijk wil afdwingen dat de kleine alleen maar papa zegt tegen hem, en nog minder of de man bereid zou zijn "zijn" kind mee financieel te ondersteunen.

Of bespeur ik enige vorm van jaloezie omdat de andere man de vaderrol op zich heeft genomen. Misschien weet de man wel degelijk dat zijn vrouw het ook met een ander doet, maar heeft hij er zich bij neergelegd dat dat nodig is om gewoon gelukkig te zijn met zijn vrouw? Liefde is tenslotten een zeer rekbaar begrip en blijkbaar was het wel een "cerebrale" daad?

Stel dat de man het kind is gaan aangeven als zijn kind, maar later te weten komt dat het kind niet van hem is maar van meneer X. Kan je dan meneer X op een of ander manier aanklagen om de zorg van "zijn" kind op zich te nemen, materieel of financieel?
Beste Bart ( en geachte forumbezoekers ) ,

Het wordt tijd dat ik kleur beken .

U zat er pal op , ik ben de horendrager die bijna één miljoen bef afgeperst ben voor het onderhoud van een kind dat op de wereld gebracht werd door mijn toenmalige wettelijke echtgenote maar verwekt werd door iemand anders .

Dit in het nadeel van de kinderen uit mijn tweede huwelijk .

Onorthodox aangebracht , zeker , maar heeft " le merite " gehad van merkwaardige ( ook debiele ) reacties uit te lokken :lol:

Ik blijf benieuwd en volgen , samen met lotgenoten ? , wat hier verder aan concrete informatie uit de bus zou komen .

Meer heb ik hierover niet te vertellen .
Ik zou dit kunnen , maar mijn eigen kennende ga ik dit niet doen :

1/ naarmate men ouder wordt gaat men meer en meer de confrontatie met zijn eigen aan .
Voor mij is dit de niet evidente opdracht van wat je denk te zijn versus wat je echt ben te plaatsen ...
Varkens houden zich hier niet met bezig , als was het uit louter finantiele overwegingen .

2/ Ik heb de kwalijke reputatie van eerlijk te zijn , en wanneer ik heilig overtuigd ( lees : er geen speld meer tussen te krijgen is ) niet meer te houden ben en aardig verbaal agressief uit de hoek kan komen .
Ik ga er deze respectabele site niet mee ontsieren .

Ik pak dus mijn vélo en ik doe niet meer mee .

Bedankt voor de reacties .
Laatst gewijzigd door Janssens jan op 17 jan 2010 01:57, 3 keer totaal gewijzigd.

JohnD

#42 , 16 jan 2010 22:48

U zat er pal op , ik ben de horendrager die bijna één miljoen bef afgeperst ben voor het onderhoud van een kind dat op de wereld gebracht werd door mijn toenmalige wettelijke echtgenote maar verwekt werd door iemand anders
LOL, dan zat ik persoonlijk toch onmiddellijk op het eeerstvolgende vliegtuig om mijn geluk in het buitenland te proberen, en wat betreft die wettellijke echtgenote, nou dat durf ik niet te zeggen hier op het forum.

Janssens jan
Topic Starter

#43 , 17 jan 2010 02:18

U zat er pal op , ik ben de horendrager die bijna één miljoen bef afgeperst ben voor het onderhoud van een kind dat op de wereld gebracht werd door mijn toenmalige wettelijke echtgenote maar verwekt werd door iemand anders
LOL, dan zat ik persoonlijk toch onmiddellijk op het eeerstvolgende vliegtuig om mijn geluk in het buitenland te proberen, en wat betreft die wettellijke echtgenote, nou dat durf ik niet te zeggen hier op het forum.
Misschien durft dit iemand wel te zeggen en dan hoef je enkel zeggen dat ie 200 % gelijk heeft . Dan heb je er een postje bij : 1612 !
Proficiat !

3399AAaa

#44 , 17 jan 2010 08:56

Wat een onverdraagzame mensen hier. Ik laat weten gewoon lol te beleven aan Janssen Jan zijn interpretatie van "ik onthou het woord degeneratie" en ik word hier gewoon geboycot en mijn bericht eraf gegooid....

Mag hier niet gelachen worden????
Als dat niet hersteld wordt, kuis ik mijn schoep op dit forum voor eeuwig af. Lex, ik beschuldig u ronduit van machtsmisbruik. Gaat u vooral zo door.
Plus est en vous

3399AAaa

#45 , 17 jan 2010 09:11

en om de boel af te maken, maar dat gaat u waarschijnlijk ook verwijderen:

het is niet "degenererend"
maar "denigrerend"
Plus est en vous

Terug naar “Praat café”