Je kan altijd dreigen met een klacht bij kind en gezin. Ik heb zelf iets gelijkaardigs voor gehad en na mijn dreigement was het ineens in orde
Sent from my HTC Desire X dual sim using Tapatalk
Heeft u daar een wettekst voor? Voor zover ik weet staat nergens in het BW dat elke pagina van een onderhandse akte moet ondertekend worden.Normaal gezien hadden ze u ELKE pagina moeten laten paraferen of ondertekenen.
U hebt dus wel een argument. Maar ik weet niet hoe een rechter zal oordelen....
Nochtans lees ik in de bron die u vermeldt toch het tegengestelde:Nochtans werd tijdens het college contractenrecht specifiek vermeld dat de ondertekening akkoordverklaring met de gehele akte met zich meebrengt. Zie o.a. http://www.kriswagner.be/index_bestande ... kening.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Inderdaad, uw exemplaar zou uiteraard identiek moeten zijn. Maar aangezien dat blijkbaar geen getekend exemplaar is, kunnen zij nu strikt genomen even goed verklaren dat u diegene bent die de overeenkomst achteraf gewijzigd heeft, dat is het probleem. U zou toch moeten proberen tastbaar aan te tonen dat pagina 4 wel degelijk de originele voorwaarden zijn. Via andere ouders , brochure of een website bv?Is regel nummer 9 op pagina 2.
Maar moet dit dan ook niet op pagina 4 staan? Hetgeen ik meegekregen heb naar huis?
Heb enkel pagina 3 getekend. Dus denken wij dat zij die regel achteraf verandert hebben toen ze hoorden dat we niet wilden betalen.