heb ondertussen ook de vertegenwoordiger aan de lijn gehad. Die liet weten dat de brief door meer dan de helft van de klanten op dezelfde manier werd geïnterpreteerd... "omdat er dus een kans bestaat dat het later is geven wij u deze korting" Maar wij waren één van de weinige die dus op papier hebben staan dat we de korting zouden aftrekken van het totaal bedrag. Dit heeft blijkbaar als gevolg dat het bedrijf zich akkoord voert met deze handeling.
Enkel en alleen daarom hebben ze besloten deze korting toch te geven.
Hij heeft ook gezegd dat andere klanten de korting gaan moeten terug betalen en dat ik hier verder dus niets meer tegen niemand moest vertellen. Daar hier geen namen vermeld werden denk ik dat ik hierdoor geen problemen zal hebben.
Ik heb er dus goed aan gedaan zoveel te mailen over die extra korting want anders zou ik zoals jullie gezegd hebben niet echt ergens staan en dus ook moeten betalen wat ze niet duidelijk verwoord hebben. Ze houden zich dus aan hetgeen ze hebben neergeschreven.
Ik denk wel dat indien dit tot een zaak was gekomen het 50/50 was geweest aangezien deze brief dus effectief op 2 manieren gelezen kan worden. Dus erop of eronder, maar door de extra mails hebben ze ons nu gelijk gegeven. Wat inderdaad waarschijnlijk een zeer mooie commercieel gebaar is, maar langst de andere kant zullen ze zeker wel uitgezocht hebben of er echt geen mogelijkheid was om ons toch te doen betalen... daar blijf ik van overtuigd.