HELP ons aub

4ringsdude
Topic Starter

Re: HELP ons aub

#16 , 26 jul 2011 16:53

heb ondertussen ook de vertegenwoordiger aan de lijn gehad. Die liet weten dat de brief door meer dan de helft van de klanten op dezelfde manier werd geïnterpreteerd... "omdat er dus een kans bestaat dat het later is geven wij u deze korting" Maar wij waren één van de weinige die dus op papier hebben staan dat we de korting zouden aftrekken van het totaal bedrag. Dit heeft blijkbaar als gevolg dat het bedrijf zich akkoord voert met deze handeling.
Enkel en alleen daarom hebben ze besloten deze korting toch te geven.

Hij heeft ook gezegd dat andere klanten de korting gaan moeten terug betalen en dat ik hier verder dus niets meer tegen niemand moest vertellen. Daar hier geen namen vermeld werden denk ik dat ik hierdoor geen problemen zal hebben.

Ik heb er dus goed aan gedaan zoveel te mailen over die extra korting want anders zou ik zoals jullie gezegd hebben niet echt ergens staan en dus ook moeten betalen wat ze niet duidelijk verwoord hebben. Ze houden zich dus aan hetgeen ze hebben neergeschreven.
Ik denk wel dat indien dit tot een zaak was gekomen het 50/50 was geweest aangezien deze brief dus effectief op 2 manieren gelezen kan worden. Dus erop of eronder, maar door de extra mails hebben ze ons nu gelijk gegeven. Wat inderdaad waarschijnlijk een zeer mooie commercieel gebaar is, maar langst de andere kant zullen ze zeker wel uitgezocht hebben of er echt geen mogelijkheid was om ons toch te doen betalen... daar blijf ik van overtuigd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Fore

#17 , 26 jul 2011 17:44

ze zeker wel uitgezocht hebben of er echt geen mogelijkheid was om ons toch te doen betalen... daar blijf ik van overtuigd.
Net zoals u deed om niet te hoeven betalen :p
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

4ringsdude
Topic Starter

#18 , 28 jul 2011 18:54

Niet helemaal, maar ja we hebben wel hier ons licht opgestoken.
En volgens een jurist die mij een bericht stuurde zouden wij doordat ze meerdere keren zelf bevestigde dat wij de korting mochten aftrekken beroep mogen doen op het feit van verworven recht. Omdat ze op geen enkel ogenblik gezegd hebben dat wij fout waren door die korting af te trekken.

Maar bon, het probleem is opgelost en ze behouden een tevreden klant. Klant die hen ondertussen reeds 4 nieuwe klanten heeft aangebracht. En hadden ze ons geen enkele compensatie gegeven waren er zeker geen bijgekomen... maar nu zullen ze wel merken dat ze er goed aan gedaan hebben.

Bij deze als er mensen zijn die van plan zijn in de toekomst zonnepanelen te laten plaatsen die mogen mij altijd mailen op ctb@telenet.be
Ik krijg voor iedere aangebrachte klant die effectief ook tekent een bonus. En ik geef 50% van deze bonus aan de klanten die door mij getekend hebben :)

Als dit geen positiviteit is dan weet ik het niet.

Reclame

Gebruiker34

#19 , 28 jul 2011 19:40

Door een onderneming onduidelijk geformuleerd beding, zal dikwijls in zijn nadeel en in het voordeel van de klant uidraaien.

Terug naar “Consumenten Koop”