Daaruit kan ik opmaken dat er al minsten 2 mannen zijn die weten op welke knopjes van haar afstandbediening je moet drukken om haar hoofd te laten " zotmaken" of om haar op te lichten. Volgens mij is het nog een hele lange rij mannen die je zus willen misbruiken (en troosten).Al wat ik wil is mijn zus helpen want zij heeft haar verstand niet gebruikt waardoor zij is opgelicht, nadien heeft ze haar hoofd laten zotmaken waardoor ze zich heeft laten gebruiken door iemand die ze eigenlijk niet eens kende (iemand die haar trooste om misbruik te maken).
Wat kan je doen om je zus te helpen?
1) Zorg dat de vader(s) heel erg betrokken raken in de opvoeding van hun kinderen.
Wat kan je doen om je zus NIET te helpen?
2) Zelf tussen komen in de kind-ouder relatie of ouder-kind relatie alsof je bij wijze van spreken zelf de vader (of de 2é moeder) bent die controle wil over de echte vader(s).
Waarom neemt je zus zelf niet deel op het juridischforum? Neem maar van mij aan dat een heel groot deel van de leden van het juridischforum graag willen dat de twee kinderen van je zus goed opgevoed worden.
RR