Ik beschik over een vonnis van bijzondere kosten voor beide kinderen. Dit vonnis werd opgesteld tijdens procedure bezoekregeling kinderen in 2008. Hierin is een uitgebreide lijst opgenomen van alle kosten betreffende de kinderen. In 2009 vraag ik hem 5 maal aangetekend om de helft van deze bijzondere kosten te vergoeden. Hij weigert steeds opnieuw. Daarop besluit ik met het vonnis naar de deurwaarder te gaan. Deze man checkt de kosten lijst en gaat akkoord om deze kosten te innen. De Deurwaarder bezoekt mijn ex aan huis, maar mijn ex weigert te betalen, omdat hij geen bewijzen ontvangen heeft ( zegt hij). De deurwaarder staat daar met alle kopieën (bewijzen) van facturen voor de kinderen. Mijn ex weigert en gaat in beroep bij de beslagrechter. Ik word binnen de week voor de beslagrechter gedaagd. Ik ga alleen naar deze afspraak omdat ik mijn eigen dossier wil verdedigen. De advocaat van mijn ex verschijnt ook, maar weigert te procederen tegen mij als leek en vraagt uitstel. De zaak wordt uitgesteld naar 10 maanden later. Ik heb een nieuwe advocaat ondertussen om mijn zaak te verdedigen. Mijn advocaat, nu reeds 6 maanden bezig voor mijn zaak, wil de zaak bij de beslagrechter weer uitstellen.... omdat ik 1 verkeerd aangerekende kost heb gevraagd. Mijn advocaat zegt hierover dat ik slechts een gedeelte van de gevraagde kosten kan terugkrijgen, en dat ik de helft van het rpv op mijn dak zal krijgen....
Ik ben boos

Hoe zit dit in feite?
jacky