Hallo iedereen,
Ik heb minder dan een jaar geleden een blackberry curve 8900 gekocht in een winkel in antwerpen (via de site)
De trackball van deze blackberry werkte plots niet meer en dus heb ik deze terug opgestuurd naar de winkel. (er zit nog garantie op)
Mijn Blackberry is reeds 3 weken geleden bij de winkel aangekomen, maar ik heb hem nog steeds niet terug. Ik heb vorige week al eens gebeld voor de stand van zaken, maar ze konden me alleen vertellen dat ze de gsm naar Blackberry hadden opgestuurd om het te laten herstellen. Van zodra zij de gsm terug hadden gingen ze iets laten weten.
We zijn nu een week verder en ik heb nog niets gehoord, en ik begin me zorgen te maken dat dit nog wel eventjes kan duren. Het probleem voor mij is dat ik binnen 2 weken voor een jaar naar het buitenland vertrek en ik wil mijn blackberry meenemen uiteraard.
Ik heb me laten vertellen dat je als consument een aankoop kan ontbinden indien een herstelling niet binnen redelijke termijn afgehandeld wordt. Nu persoonlijk vind ik 3 weken nog wel te doen, maar ik vind wel dat een gsm herstelling toch niet langer dan een maand zou mogen duren? Kan ik de ontbinding van mijn aankoop eisen en het aankoopbedrag terugkrijgen indien ik de gsm volgende week nog niet heb teruggekregen? Of kan de winkel de verantwoordelijkheid op Blackberry afschuiven (overmacht)?
Met vriendelijke groeten,
Laurens