Beste,
Ik moet mijn huis verlaten op 30.08.2010.
Eerst had de huisbazin opzeg gedaan, met een maand vooropzeg, ik ben dan naar een advocaat gegaan en zo naar de vrederechter, daar werd haar verteld dat ze een schadevergoeding moest betalen. Dan heeft ze haar opzeg ingetrokken en mocht ik toch blijven, maar ik gunde haar mijn geld niet meer, aangezien ik in een "krot" woon en altijd vriendelijk en correct heb betaald heb ik in woede zelf een opzegsbrief gestuurd.
Nu het probleem is dat ik echt bijna 24/7 aan het zoeken ben geweest naar een nieuwe woning, aangezien 30.08.2010 nadert heb ik nog altijd geen nieuwe woonst gevonden ( hier in gent zijn ze echt moeilijk), nu is mijn vraag moet ik het pand verlaten op 30.08.2010 of zou ik eventueel een beetje langer kunnen blijven?
Nu heb ik daarnet een mail van mijn advocaat gekregen dat ik de schouw en boiler moet laten uitkuisen en nakijken, nu had ze me eerst gezegd dat ik de schouw niet meer moest kuisen aangezien ik deze al eens had uitgekuist, maar nu moet ik ze wel uitkuisen, en ik wil dit wel doen, maar ik kan dit niet voor 30.08.2010 klaar krijgen.
Nu de boiler, die is geplaatst door werkmannen die de huisbazin heeft gestuurd, eerst werkte die perfect en ik was blij weer warm water! maar na een paar weken begon die water te lekken, dus legden we die in de nacht af en in de ochtend weer aan, die is na tijd toch weer kapot gegaan, ik heb hier niets tegen de huisbazin van gezegd ( mijn grote fout wellicht ) maar gewoon om de reden dat als ik dit wel had gedaan ze me continu zou lastig vallen, en ik wou mezelf al die drama besparen, nu vraag ik me af of ik moet opdraaien voor de herstelling van de boiler?