vraag betreft echtscheiding

saske1981
Topic Starter

vraag betreft echtscheiding

#1 , 24 aug 2010 17:04

hallo,

ik heb sinds 3 maand al pro deo advocaat omde echtscheiding te doen maar ik heb het gevoel dat ze niets doet ze negeert mijn mails en telefoons weet er iemand of je hier aan kunt doen zodat zij rapper in ang gaat schieten want ik wil zo snel mogelijk vaan ex gescheiden zijn en allimentatie beginnen te trekken voor de 3 kideren

alvast bedankt op een eventuele reactie

groetjes saskia

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
hendrik1

#2 , 25 aug 2010 16:39

Dag saske 1981,
ik wil zo snel mogelijk vaan ex gescheiden zijn en allimentatie beginnen te trekken voor de 3 kideren

zolang jullie niet gescheiden zijn(dus in tussentijd) dient uw toekomstige ex ook bij te dragen in de kosten voor de kinderen. Ik weet niet hoe de situatie bij u is, maar er bestaat zoiets als een" voorlopige en dringende maatregel" , aan te vragen bij de vrederechter. Dit kan in afwachting van een definitieve scheiding, dit met de bedoeling om de situatie tijdelijk te regelen. Dit gaat op een relatief korte periode!
Er wordt dan o.a. ook al bepaald dat er onderhoudsbijdrragen betaald dienen te worden. Want daar is het u nu waarschijnlijk om te doen, in eerste instantie.

succes

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”