hoi , eerste keer dat ik hier ben, maar zie alles beetje zwart in, en dan ga je zelf op zoek he.. bij deze ben ik hier dus..!
ik ben 2 jaar samen met mijn vriend, ikzelf gescheiden mama van 2 super kids, mijn vriend papa ook van 2 leuke kids! int begin geen probleem, alhoewel zoon autisme spectrum heeft ,maar ex deed ni moeilijk. zelf heeft ze ook vriend waarvoor ze van bij mijn vriend nu ,was vertrokken
ze had mij is gevraagd dat ik elke keer verslag wou maken wat haar kids bij ons hele week deden, (ze hebben co-ouderschap) dus ik elke wee verslagje, email gemaakt, de goede maar ook slechtere dingen van die week
sinds 2 maand opeens een brief vd rechtbank, ze eistte de kids op ! al wat erin stond als aanklacht was tegen mij , dat ik als enige de conversties en het over en weer geschrijf deed en niet de papa.. al mijn mailtjes , papiertjes werden tegen mij gebruikt, zelf wisten we nooit hoe het daar was, alleen maar, hier alles heel goed
nu dus met advocaten bezig, en wat blijkt het co-ouderschap kan wel doorgaan als EXCLUSIEF de papa elke keer met haar op n neutrale plaats over de kids praat, als hij alleen met haar belt en mailtje stuurt.. ik mag er niet aan of omtrent komen..nu vraag ik me af, kan dit zomaar, mijn vriend wil dit ook niet, ik ben de agenda in dit gezin, regel alles wat huishouden en kids betreft, heb nog nooit men eigen gemoeid als er iets beslist werd wat de kids betreft..wijzelf willen gewoon met 4 rond de tafel kunnen zitten omdat we toch met 4 mensen de kids opvoeden... zucht..
REACTIES PLEASE
bedankt