airco herstelling

devicus
Topic Starter

airco herstelling

#1 , 12 aug 2010 19:28

hallo,

3 weken geleden mijn wagen binnengebracht voor een herstelling van de airco.
ik heb eerst om een bestek gevraagd omdat ik deze niet wilde herstellen indien de kost te hoog zou liggen.
ze hebben mij verteld dat er een onderdeel vervangen moest worden en de huls moest opnieuw worden gevuld, dit aan de prijs van 250 euro.
Ik heb toegezegd op deze herstelling.
Na 1 week blijkt de airco opnieuw stuk te zijn. Ik heb de wagen binnengebracht om de herstelling te laten nakijken.
Nu blijkt dat er nog een ander onderdeel stuk is aan de airco, iets dat ze vorige keer niet hebben gedetecteerd (ze vertelden me dat het "moeilijk" te zien is) .
herstelling van dit onderdeel zou tot 900 euro oplopen. voor deze prijs wilde ik initieel mijn airco niet laten herstellen. Nu is de eerste herstelling van 250 euro voor niets uitgevoerd.

kan ik deze kost terugvorderen ?

of kan ik via garantie hen verplichten de airco aldus te herstellen zonder bijkomende kost ?

dank bij voorbaat
mvg

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
float
Juridisch actief: Ja

#2 , 12 aug 2010 20:02

Hoe oud is de wagen?

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”