mijn stiefdochtertje

ginette44
Topic Starter

mijn stiefdochtertje

#1 , 09 aug 2010 11:11

Ik en mijn vriend zijn teneinde raad, mijn vriend heeft 4 kinderen ze zijn 13, 10, 7 en 6 jaar, er was afgesproken met de mama dat de kinderen per 2 bij haar gingen gaan in augustus, eerst gingen de kinderen van 10 en van 7 voor 1 week bij haar, daarna gingen de kinderen van 13 en van 6 bij haar gaan voor een week, nu het kindje van 7 jaar is vorige week dinsdag terug naar huis gekomen ze wilde niet meer bij mama zijn, dan is het kind van 10 jaar gebleven tot normaal gisteravond 19u, ze komen naar hier en ze ging dan die andere 2 kinderen meenemen voor een week, nu dat ging niet want de kleinste van 6 jaar die moet 2x in de week naar de training van de voetbal in destelbergen en zijn mama woont in aalter ze kan hem niet voeren naar de training omdat ze geen benzine kan kopen dus kan ze hem ook niet brengen, dus was er af gesproken dat de oudste ging mee gaan met haar, nu komt ze naar hier en wil ze de oudste meenemen en ook de dochter van 10 jaar, dus wij blijven over met de 2 kleintjes die kan ik toch moeilijk alleen laten terwijl ik gaan werken ben, ook mijn vriend moet werken, dus zouden wij graag 1 van de 2 oudsten thuis hebben om op de kleintjes te passen tot ik thuis ben van het werk, neen zij wil niet en nu houd ze het meisje van 10 jaar bij haar zonder ons iets te laten weten, kan dit, wat moeten wij doen,

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding