bericht verwijderd

oper123
Topic Starter

bericht verwijderd

#1 , 12 jul 2010 11:21

Bericht verwijderd
Laatst gewijzigd door oper123 op 13 jul 2010 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
De Swa

#2 , 12 jul 2010 14:16

[Antwoord verwijderd daar niet ter zake: Vandebos]

lucgescheiden

#3 , 12 jul 2010 14:29

[Deel antwoord verwijderd daar niet ter zake: Vandebos]

@Oper
Ik raad je aan om in eerste instantie naar een oplossing voor de kinderen te streven.
Dit op papier te zetten en te laten bekrachtigen als deel-akkoord.
Dat je hierbij wat water in je wijn zal moeten doen, is nog steeds beter dan een rechtbank te laten beslissen.
Indien geen akkoord, is de kans groot dat; de kinderen, in de verdere afhandeling van je scheiding, steeds als hefboom zullen gebruikt worden om de eisen van de moeder af te dwingen. En uit mijn ervaring weet ik dat dit voor hen werkt!

Het is overigens niet in het belang van de kinderen, dat de ouders strijd voeren om hen.
Ik ben ervan overtuigd dat; dit het meest kwetsende aspect van de echtscheiding vormt voor de kinderen,
daar zij gedwongen worden om een keuze te maken tussen de twee mensen waarvan zij houden.
Handige documenten voor Personenrecht

Reclame

De Swa

#4 , 12 jul 2010 14:37

lucgescheiden

#5 , 12 jul 2010 15:10

Handige documenten voor Personenrecht

Vandebos

#6 , 12 jul 2010 16:06

Mijne heren,

Zoals reeds enige keren vermeld Is het doel van deze site advies te verstrekken, NIET DE POSTERS MET COMBAT-BOOTS NOG WAT DIEPER IN HUN MISERIE DRUKKEN!

Gelet op het feit dat het nog maar enige weken geleden is dat dit subforum specifiek gewezen werd op het adviseren op een zo objectief mogelijke wijze zonder persoonlijke ervaringen je antwoorden te laten kleuren naar de ene of andere partij toe is het duidelijk dat deze boodschap niet echt werd begrepen door sommigen.

Zoals jullie willen. Vanaf heden zal er in dit subforum met de even grove borstel gemodereerd worden als er op dit ogenblik antwoorden worden gegeven. Het zal van jullie persoonlijk gedrag op dit forum afhangen wanneer de regels weer verzacht worden.

Terug naar “Echtscheiding”