ik ben niet zeker in hoeverre ik haar hiervoor in gebreke kan stellen.
probleem:
ze betaalt wel elke maand, maar ze heeft op een paar maanden tijd ( sinds begin huur) nog nooit betaald zoals het in het contract staat.
ze betaalt ofwel met een storting na telefonisch aandringen, ze betaalt met overschrijving de 12e van de maand,
en voor juni betaalde ze pas de 22ste. het was 50 euro te weinig, maar in de mededeling had ze vermeld dat er nog 50 euro te goed was. uiteraard zonder voorgaand overleg en geheel op eigen initiatief.
op aandringen om dan volgende week 50 euro plus dan de huur van juli te betalen, antwoordde ze arrogant dat ze zeer goed op de hoogte is van haar rechten en plichten.
ik zou over een paar dagen verschil maandelijks geen ruzie maken, maar elke maand gaat het gewoon verder en verder. ook haar arrogante houding kent geen grenzen, het enige wat ze kent is 'rechten' huurdersbond' enzovoort.
ik vrees dat ik met deze dame maandelijks zal moeten smeken om mijn geld en dit wekelijks controleren.
dit is uiteraard geen manier van doen. misschien dat ze niet eens wettelijk iets verkeerd doet omdat het net niet te gortig is, maar ik vind dit gewoon schaamteloos en vermoeiend!
ik wil haar zo snel mogelijk buiten, want dit is onuitstaanbaar!
iemand tips?