Dit is het mailtje dat ik verstuurd heb (integraal):Toen ik om verduidelijking vroeg zei hij dat hij prijs had gegeven voor bedrukking in 1 kleur in plaats van 4 kleur
Stond er in zijn offerte duidelijk dat de offerte voor bedrukking in CMYK, 4 kleuren of één kleur was?
Code: Selecteer alles
Beste,
zou je mij kunnen prijs opgeven voor
20 x witte t-shirt
CMYK bedrukking
Op de buik.
vr gr
--
Onderwerp: RE: prijsaanvraag
T-shirt wit met 1 opdruk
150 gr : 1.99
190 gr : 2.35
Ontwerp : 30 eur
Excl btw
Mvgr,
---
Ik ben akkoord gegaan met de offerte en heb dit gemaild:En wat hebt u in de uiteindelijke bestelopdracht geschreven?
Hallo,
Ik zou dus graag hetvolgende bestellen:
50 witte T-shirts (lichtste kwaliteit)
20 Smalls, 20 mediums en 10 larges
Het ontwerp voor de bedrukking vindt u in bijlage.
Het is de bedoeling dat de tekening vooraan in het groot op het shirt komt!
Met vriendelijke groeten,
---
Dan is hij inderdaad niet zorgvuldig tewerkgegaan. Uit het eenvoudige feit dat hij in kleuren bedrukt heeft blijkt m.i. dat hij wist dat het om kleurenbedrukking ging.Ik ben akkoord gegaan met de offerte en heb dit gemaild:En wat hebt u in de uiteindelijke bestelopdracht geschreven?
Hallo, Ik zou dus graag hetvolgende bestellen: 50 witte T-shirts (lichtste kwaliteit) 20 Smalls, 20 mediums en 10 larges Het ontwerp voor de bedrukking vindt u in bijlage. Het is de bedoeling dat de tekening vooraan in het groot op het shirt komt! Met vriendelijke groeten, ---
Ok, hartelijk dank. Ik zal dus de T-shirts afhalen en 135 euro betalen.Dan is hij inderdaad niet zorgvuldig tewerkgegaan. Uit het eenvoudige feit dat hij in kleuren bedrukt heeft blijkt m.i. dat hij wist dat het om kleurenbedrukking ging.Ik ben akkoord gegaan met de offerte en heb dit gemaild:En wat hebt u in de uiteindelijke bestelopdracht geschreven?
Hallo, Ik zou dus graag hetvolgende bestellen: 50 witte T-shirts (lichtste kwaliteit) 20 Smalls, 20 mediums en 10 larges Het ontwerp voor de bedrukking vindt u in bijlage. Het is de bedoeling dat de tekening vooraan in het groot op het shirt komt! Met vriendelijke groeten, ---