abonnement internet

roharro
Topic Starter
Berichten: 13438
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

abonnement internet

#1 , 07 mei 2010 17:54

Mijn maandelijks abonnementsgeld voor internet (Scarlet) beloopt 30 EUR.
Nochtans staat dat type abonnement op hun website nu nog slechts 25 EUR geprijsd. Het gaat 100 % zeker over hetzelfde type abonnement en zeker niet over een tijdelijke promotie.
Vraag: Mag Scarlet discrimineren en mij als trouwe klant meer aanrekenen tegenover nieuwe klanten voor identiek hetzelfde produkt?
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mapleleiah
Berichten: 1047
Locatie: Izegem

#2 , 09 mei 2010 17:34

U hebt een contract getekend voor 30 euro, dus ook al is het niet klantvriendelijk, ze kunnen dat doen, ja ...

Heel veel bedrijven, vooral in de telecomsector, passen deze tactiek toe. Ook banken geven vaak betere voordelen aan nieuwe klanten enz.

U kunt ev. uw huidige contract opzeggen (als het al ouder dan een jaar is) en dan een nieuw aanvragen ... bij Scarlet of elders. U zult dan vermoedelijk weer startkosten moeten betalen maar die kunnen rap terugverdiend zijn.

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”