Goedemorgen,
Ik weet niet goed wat ik hiermee aanmoet, graag advies.
Kocht in een bekende winkelketen (Kr****) een garmin gps, het toestel gaf na twee dagen de geest en ik mocht een ander kiezen een Garmin nuvi 765T aan de prijs van 188 euro, het betrof een demomodel. Volgens de verkopers slechts éénmaal uit de doos gehaald voor demonstratie aan een klant.
Ik vroeg of ik de normale volledige garantie zou krijgen op het toestel gezien het een demo was. Dat is zeker was het antwoord. Men ging de doos zoeken en kwam terug met de doos van een ander toestel, serienummer van het gekochte toestel en de doos waren verschillend. Uitleg ja meneer we zullen de verkeerde een keer uit de doos gehaald hebben en verkocht. Raar maar wellicht aannemelijk.
Tot ik thuiskwam, de gps aansloot op de mac en wat blijkt:
het toestel is al geregistreerd sinds 15 juni 2009, bijna een jaar geleden en wel door iemand waarvan de gegevens nog op het toestel staan, adres + plus foto's waarvan bepaalde erg expliciet.
Wat kan ik nu verlangen van die winkel, geen van de andere toestellen die ze hebben interesseert me, geld willen ze normaal niet teruggeven hooguit een cadeaubon maar ik wens in deze winkel niets meer te kopen?
Dank voor eenieder die me van advies kan dienen, nog een prettige dag verder.