Kwartieragent vragen of hij weet heeft van een verhuis.
Ik ging deze morgen reeds naar de wijkagent, en deze bevestigde daarnet dat ze op 19 april een adreswijziging aanvroeg. Hij vertelde me ook dat ik opnieuw binnen mag gaan.
Ik heb deze morgen ook het AS verstuurd, maar ze zal dit dan wel niet meer ontvangen. Waar kan ik haar nieuwe adres vragen of vinden?
Hebt u een waarborgsom?
Er is een waarborg van twee maanden huur, deze staat op een geblokkeerde rekening, we moeten beiden tekenen om het geld ervan af te kunnen halen.
Ik hoop dat ik dit nog kan recupereren. Waarschijnlijk via het vredegerecht?
U de waterschade betalen ... en bent u niet verzekerd ??
Ik ben verzekerd maar de verzekering geldt niet voor grondwater dat in de kelder komt, enkel voor een mogelijk waterlek...
Ze heeft van alle muren een deel van het behang afgeritst, de kinderen hebben zich op hun kamer uitgeleefd en de muren volgekrabbeld met stiften. (waarschijnlijk om me niet te laten "profiteren" van het werk dat ze gedaan heeft toen ze kwam wonen)
Op de voordeur zat van binnen de sleutel er nog op zodat ik met mijn eigen sleutel niet binnen kon, ze wist dat ik geen sleutel had van de achterdeur....
Ik moest in mijn eigen huis inbreken via de velux van de zolderkamer die ze (gelukkig) nog had laten openstaan....
beneden alle peil vind ik dit....
Bedankt voor de reakties allemaal