Bij het zoeken naar een hotel in Griekenland, ben ik toevallig op een foutje gebotst op een website. Die prijsde een hotel aan voor de leuke prijs van 4eur, terwijl dit 40eur zou moeten zijn (was maar op 1 bepaalde dag fout).
Ik heb dat hotel dan maar geboekt, en tot nu toe is alles geregeld. Nu ga ik er natuurlijk van uit dat de eigenaars die prijs zullen aanvechten. Mijn vraag is dan: ben ik in mn recht of kunnen ze de prijs aanpassen?
Klein detail: in de 'user agreements' van op die website quoteer ik het volgende:
Ik neem aan dat het antwoord hierop niet zo evident is, gezien het feit dat het een 'internationaal' gebeuren is & ook omdat er hier sprake is van een tussenpersoon (de boekingsite)?Prices
We endeavour to ensure that all the information and prices on our website are accurate, however occasionally changes and errors occur and we reserve the right to correct prices and other details in such circumstances. You must check the current price and all other details relating to the arrangements that you wish to book before your booking is confirmed. We reserve the right to amend the price of unsold arrangements at any time and correct errors in the prices of confirmed arrangements.
alvast bedankt!
Sven
boekingsite/hotel: http://www.hostelbookers.com/property/i ... rtyid=7003