Beste ,
4 maand geleden ben ik op een controle gebotst en ik had wat teveel gedronken , toen moest ik 2 weken mijn rijbewijs inleveren en nu 4 maand later ongeveer is er gistere een deurwaarder langsgeweest en heeft en brief afgegeven waar ik op 30 april moet voorkomen .
onderwerp
BEKLAAGD als hebbende te Antwerpen op 14 november 2009
op een openbare plaats een voortuig te hebben bestuurd of een rijdier te hebben geleid of een bestuurder te hebbe begelid met het oog op de scholing , terwijl de ademanalyse een alcoholconcentratie van ten misnte 0,35 miligram per lite uitgeademde alveolaire lucht heeft gemeten of de bloedanalyse een alcoholconcentratie van ten minste 0,8 gram per lieter bloed heeft aangegeven , terwijl het misdrijf aan zijn persoonlijk toedoen te wijten is ( art. 34 par 2.1, art 38 par 1.1 van de wet betreffende de politie over het wegverkeer KB. tot coordinatie van 16 maar 1968)
MIJN VRAGEN ZIJN
1= wat zal de boete zijn (ik heb tot nu nog niets meer voorgehad of verkeerd gedaan van boete tot snelheid )
2) hoe kan ik het mij het best indekken tegen een strafvermindering ?
3)Wat kan ik het beste zeggen als ik moet voorkomen ? Zou ik een advocaat raadplegen ?