Ik kan niet helemaal aan het volgende aan uit:
De helft van dit belastingvoordeel wordt alleen toegekend indien terzelfder tijd aan de volgende voorwaarden is voldaan:
* u oefent samen met de andere ouder het ouderlijk gezag uit over uw gemeenschappelijke kinderen;
* u maakt geen deel uit van het gezin van die andere ouder;
* de kinderen in kwestie hebben hun fiscale woonplaats bij de andere ouder en zij voldoen aan de voorwaarden om fiscaal ten laste te zijn van die andere ouder
* de huisvesting van de kinderen is gelijkmatig verdeeld over u en de andere ouder op grond van:
o ofwel een uiterlijk op 1 januari 2008 geregistreerde of door een rechter gehomologeerde overeenkomst waarin uitdrukkelijk is vermeld:
+ dat de huisvesting van de kinderen in kwestie gelijkmatig is verdeeld over u en de andere ouder;
+ dat u en die andere ouder bereid zijn om de toeslagen op de belastingvrije som voor die kinderen te verdelen;
o ofwel een uiterlijk op 1 januari 2008 genomen rechterlijke beslissing waarin uitdrukkelijk is vermeld dat de huisvesting van de kinderen in kwestie gelijkmatig is verdeeld over u en de andere ouder;
* voor de kinderen in kwestie worden noch door u noch door de andere ouder onderhoudsuitkeringen afgetrokken.
Wil het deel in vet zeggen dat mijn vonnis waarin enkel uitdrukkelijk wordt vermeld dat het om co-ouderschap gaat voldoende is voor mij om de kinderen in de belastingen in te brengen?