Ik kom op deze site in de hoop wat wijzer te worden wat te doen in mijn vervelende situatie. Ik ga ook nog contact opnemen met de huurdersbond, maar alle extra hulp en meningen zijn dus welkom. (omdat ik zeker voor einde deze maand een oplossing moet hebben)
Ik heb een 3-jarig huurcontract voor een appartement waar ik nu zo'n anderhalf jaar woon. Mijn woonvreugde is echter al een tijdje volledig weg (enorm veel contactlawaai van boven-en zijburen)
Ik heb iets anders gevonden waar ik vanaf 1 juni ik kan en mij rest nu enkel mijn huidig contract op te zeggen met een aangetekende brief.
Het probleem is nu dat ik mijn aangetekende brief heb teruggezonden gekregen omdat de huurbaas is verhuisd. Ook zijn telefoon is niet meer te bereiken. Ik ben naar het immokantoor geweest die dit huurcontract heeft geregeld maar die hebben ook geen nieuw adres omdat zij nog klachten hebben gehad en dus niet meer werken met deze huisbaas. Via een gemeenschappelijke vriend van de huisbaas en van de vrouw van het immo heb ik een ander adres gekregen, maar ook dat klopt niet...
Volgens de wittegids.be wonen zij nog steeds op hun huidige adres dus ook hier vind ik hun adres niet.
Ik ben daarnet naar de politie geweest en zij bevestigen mij dat ze effectief zijn verhuisd en een ander telefoonnummer hebben, maar dat ze mij dat niet mogen geven. Zij kunnen mij niet verder helpen.
Wat moet ik nu doen?

En ik wil niet het risico nemen dat ik over drie maand mijn huur stop te betalen en dan te horen krijg dat ik niet in mijn recht ben en dus 2 huren ga moeten betalen...
Ik ben iedereen dankbaar die mij wat raad kan geven.