Inloggen in op het Juridisch Forum

Forumregels
Tips om snel goede antwoorden te krijgen

- Geef in het onderwerp duidelijk aan waarover het gaat
- Wees beknopt (hoe meer tekst, hoe minder groot de kans dat het gelezen wordt)
- Wees volledig (zaken achterhouden zorgt ervoor dat er onmogelijk juist geadviseerd kan worden)
- Let op grammatica en spelling
Franciscus
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Inloggen in op het Juridisch Forum

#1 , 20 mei 2026 18:12

Beste medegebruikers en lezers.

Wie heeft er ook moeilijkheden om in te loggen in het JF?
Hoelang duurt het alvorens dit lukt en welk scherm krijgt en indien het niet lukt?

Als men ingelogd is hoelang om een pagina te verversen ?
Of om naar een volgend onderwerp te gaan?

Mijn vorige vraag is ik wilde stellen NGINX error scherm na ongeveer 3 minuten

Logt u in via PC of GSM?

Welke fout meldingen krijgt u dan.

Franciscus
Topic Starter

#2 , 20 mei 2026 18:15

Was nu 1.42 sec alvorens bericht was ingeladen.

Franciscus
Topic Starter

#3 , 20 mei 2026 18:20

Was nu 1.42 sec alvorens bericht was ingeladen.

Dat bericht kreeg ook het NGINX scherm na 1min en 57 seconden

Reclame

Jo23

#4 , 22 mei 2026 14:03

Deze site werkt nog altijd niet zoals vroeger: inloggen en een reactie plaatsen duurt vaak erg lang, hier moet dringend iets aan gedaan worden, dit is niet normaal anno 2026.

jef007

#5 , 22 mei 2026 15:24

soms duurt het 3 seconden, maar meestal duurt het 2 MINUTEN

Jo23

#6 , 23 mei 2026 16:53

Inderdaad, dit zou dringend in orde moeten worden gebracht. Het sleept al veel te lang aan.

Franciscus
Topic Starter

#7 , 24 mei 2026 19:28

Dit scherm kreeg ik vanavond al 5 x tijdens het nieuws
Hopelijk kan ik het nu versturen

""""nginx error!
The page you are looking for is temporarily unavailable. Please try again later.
Website Administrator

Something has triggered an error on your website. This is the default error page for nginx that is distributed with EPEL. It is located /usr/share/nginx/html/50x.html

You should customize this error page for your own site or edit the error_page directive in the nginx configuration file /etc/nginx/nginx.conf.

Franciscus
Topic Starter

#8 , 24 mei 2026 19:32

Dit scherm kreeg ik vanavond al 5 x tijdens het nieuws
Hopelijk kan ik het nu versturen

""""nginx error!
The page you are looking for is temporarily unavailable. Please try again later.
Website Administrator

Something has triggered an error on your website. This is the default error page for nginx that is distributed with EPEL. It is located /usr/share/nginx/html/50x.html

You should customize this error page for your own site or edit the error_page directive in the nginx configuration file /etc/nginx/nginx.conf.

Asterx

#9 , 28 mei 2026 19:37

Het zou fijn zijn mochten ze deze website aan iemand anders overlaten.

Sinds de overname is het enkel bergafwaarts gegaan :(

mava105

#10 , 28 mei 2026 19:46

Deze namiddag duurde het mij 11 minuten om in te logge, en een bericht te antwoorden. Heb niet eens gewacht tot het leesbaar was, maar naar etrs nuttigers overgeschakeld.

m-pox

#11 , 31 mei 2026 11:48

Helaas is de site gewoonweg onbruikbaar geworden. Pagina's laden vaak niet of nauwelijks in en wanneer ze dat wél doen, duurt het zo lang dat het simpelweg geen plezier meer is om hier deel te nemen. Een snelle reactie typen of even een topic doorlezen wordt op die manier een opgave op zich.

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat men hier de kip met de gouden eieren aan het slachten is: een forum staat of valt met leden die bereid zijn hun tijd en kennis te delen en als de techniek dat actief in de weg staat, haken net die mensen af. Al moet ik er meteen bij zeggen dat, omdat dit probleem al een tijdje aansleept, die kip waarschijnlijk toch al niet veel meer opbracht.

mbbs1024

#12 , 01 jun 2026 00:23

Idem hier, een pagina laden duurt meestal langer dan een minuut, en soms komt ook het error scherm tevoorschijn.
Er scheelt duidelijk iets aan de server, misschien een Virtual machine die te weinig resources heeft ?

Thomas_AA

#13 , 01 jun 2026 05:52

Het is voor mij ook genoeg geweest.

Dit is niet mijn originele profiel. Deze is vorig elkaar geschrapt geweest door een ontevreden moderator.

We hebben in het verleden de overvloed aan spam gehad, interne discussies en nu de performantieproblemen waar geen enkel antwoord op komt.

Ik weiger dan ook nog wakker te liggen van een vlot functionerend forum als de eigenaar dat ook niet doet. Geen idee of het bewuste verloedering is om daarna te kunnen sluiten, gebrek aan kennis of gewoon geen interesse.

Jammer voor de vraagstellers die er nog in slagen een account aan te maken en in te loggen, maar ik ben het beu.

bosprocureur

#14 , 01 jun 2026 09:45

Tiens, deze morgen gaat het een ietsje beter.

Lanox

#15 , 01 jun 2026 10:47

Voor mij is het ook genoeg geweest. Ik heb al langer de indruk dat de "overname" eerder een manier was om de gratis concurrentie uit te schakelen.

Terug naar “Stel een vraag”